Handelsbetingelser

     

Generelle oplysninger

CVR-nr. 39392712
Firmanavn: MyElla ApS

Adresse: Skudehavnsvej 15A, 2150 Nordhavn
Mailadresse: hej@myella.dk
 

 

Betaling

Når du køber varer hos MyElla accepterer du automatisk vores handelsbetingelser, så vi anbefaler derfor at du læser vores handelsbetingelser igennem inden et køb.

Hos MyElla modtager vi betaling med MobilePay, Dankort, VISA-Dankort, VISA, VISA Electron og Mastercard. Alle priser på siden er opgjort i danske kroner inkl. moms.

Betaling trækkes når vi påbegynder din ordre, hvilket betyder at der ikke kan refunderes penge når først vi har påbegyndt arbejdet af din specialproducerede vare.

Vi benytter SSL-protokol (Secure Socket Layer), en teknologi der krypterer data der sendes mellem server og kunden, hvilket betyder at den ikke kan overvåges eller manipuleres af en tredje part.

Fragt

MyElla specialdesigner og producerer produkter fremstillet efter kundens ønsker, du kan derfor i visse perioder opleve en længere leveringstid på dine produkter. Bestiller du varer som er på lager, kan du forvente en levering indenfor 3-5 hverdage.
Vi benytter GLS til forsendelse af vores produkter.

 

 

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages returret på alle ikke personlig designede varer som er købt i vores webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du har modtaget ordren.

Returneringsomkostninger afholdes af kunden.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 dage efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Fortrydelsesretten gælder ikke personlige produkter der er lavet efter dit ønske. Disse kan ikke byttes og tages derfor ikke retur.

Meddelelsen skal gives pr. mail på kontakt@myella.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

 

Varens stand når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængigt af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

 

 

Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

 


Ingen fortrydelsesret

Disse aftaler/køb kan ikke fortrydes:

Macarons (Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt. Levering af forseglede varer som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen.)

    
 
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
 
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

 

Varen sendes til:
MyElla ApS

Skudehavnsvej 15A

2150 Nordhavn

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

 

 

Reklamationsret

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
 
Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

 

Varen sendes til:

MyElla ApS

Skudehavnsvej 15A

2150 Nordhavn

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

 
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.  

 

 

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
 
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  
 
Personoplysningerne registreres hos MyElla ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.  
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.  
Den dataansvarlige på www.myella.dk er MyElla ApS.  


Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: gdpr@myella.dk  

 

 

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte hej@myella.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU-kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores email-adresse: kontakt@myella.dk

 
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

 

 


 

Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 30.07.2021